Thursday, July 9, 2009

Patern2 very d'vogue in d'world

Manik Beriring Double Jaja
Harga: RM 35 (Lengan 2 line)
Ni baju baru Jaja ofismate aku..dia kata nak pakai baju ni raya nanti. Alhamdulillah Jaja berpuashati dgn hasil tangan aku..Selamat Melaram Yer Jaja di hari raya nanti
Paku Pakis
Baju sutera ni ez jahit manik atas bunga agar lebih vogue lagi....hasilnya memang vogue n cun melecun. Berbaloi aku habiskan masa jahit baju nie...trs nampak mcm mhl gilossss...
Manik Tabur

Manik Beriring double
Harga: RM 35 (Lengan)

Manik Beriring double
Harga: RM 35 (Lengan)
Ni baju my mom...dia kata nak pakai g kenduri n minta aku jahitkan manik skit. Dengan masa yang suntuk dapatlah aku jahitkan patern manik beriring double..agak sweet coz combination color green n pink mmg match..lbh2 lagi dgn manik jepun yang berkilau-kilau..akhirnya dpt lah my mom melaram di hai kenduri nanti...

Manik Beriring simple
Harga: RM 20 (Lengan)

Manik Beriring 1 Line
Harga: RM 20 (Lengan)

Manik Beriring 2 Color
Harga: RM 20 (Lengan)

No comments:

Post a Comment